Klachten
Wanneer u als slachtoffer of verdachte van mening bent dat een procedure niet goed verloopt, kunt u een klacht indienen. U kunt geen klacht indienen tegen de inhoud van de wet die de organisatie uitvoert of een beslissing waartegen nog bezwaar of beroep mogelijk is. In tegenstelling tot een klacht bij bijvoorbeeld een winkel is de klachtenprocedure bij het Openbaar Ministerie en de Politie wettelijk geregeld. Zo moet schriftelijk gemotiveerd op de klacht gereageerd worden binnen een termijn van 10 weken welke hooguit met 4 weken verlengd kan worden. U kunt u in uw klacht laten ondersteunen door het Klachtenbureau Justitieoptreden Utrecht of uw klacht melden bij de Nationale Ombudsman.
Lees meer over de klachtenregeling van de politie of het Openbaar Ministerie.
U wilt iets bekijken dat wordt aangeboden in een andere wijk.
Wilt u verder gaan, zet dan het wijkfilter uit.
Wilt u persoonlijk advies?
Het kan zijn dat u er alleen niet uit komt. Via de chat, per e-mail of telefoon kunt u persoonlijk advies krijgen. Hieronder ziet u de mogelijkheden. U wordt doorgeleid naar een webpagina van U Centraal, omdat U Gids, het forum en de chat worden beheerd door medewerkers van welzijnsorganisatie U Centraal.

Tijdens de chat kunt u chatten met een medewerker van het stadsteam Informatie en Advies. Het chatspreekuur is op de volgende uren geopend.
Naar chat

Bellen, mailen of langskomen kan ook bij U Centraal. Hier vindt u adressen en telefoonnummers.
Naar contact