Toeslag wijzigen
U moet er zelf op letten of u aan de voorwaarden voor het ontvangen van de toeslag blijft voldoen. Verandert er iets in uw situatie? Gaat u bijvoorbeeld samenwonen of krijgt u een hoger loon? Dan kan die verandering gevolgen hebben voor uw toeslag.
Welke wijzigingen moet u doorgeven?
Op de website van de Belastingdienst vindt u een duidelijk overzicht van de wijzigingen die u moet doorgeven.
Zo geeft u de wijziging door
U geeft de wijziging binnen vier weken door via Mijn toeslagen. Dat hoeft u maar één keer te doen. Alle toeslagen die u ontvangt worden dan aangepast. Als de hoogte van uw toeslag verandert, krijgt u een nieuwe voorschotbeschikking waarop uw toeslagen staan.
Heeft u nog vragen?
Neem dan contact op met de sociaal raadslieden in het buurtteam bij u in de buurt of loop binnen bij de Geldzaak. Zij kunnen u verder helpen of ze weten waar u terechtkunt.
-
Buurtteams Utrecht
-
Buurtteam - Binnenstad
-
Buurtteam - De Meern
-
Buurtteam - Dichters- en Rivierenwijk
-
Buurtteam - Hoograven / Tolsteeg
-
Buurtteam - Kanaleneiland
-
Buurtteam - Leidsche Rijn
-
Buurtteam - Lunetten
-
Buurtteam - Noordoost
-
Buurtteam - Ondiep Pijlsweerd
-
Buurtteam - Oost
-
Buurtteam - Overvecht
-
Buurtteam - Vleuten
-
Buurtteam - West
-
Buurtteam - Zuilen
-
De Geldzaak
U wilt iets bekijken dat wordt aangeboden in een andere wijk.
Wilt u verder gaan, zet dan het wijkfilter uit.
Wilt u persoonlijk advies?
Het kan zijn dat u er alleen niet uit komt. Via de chat, per e-mail of telefoon kunt u persoonlijk advies krijgen. Hieronder ziet u de mogelijkheden. U wordt doorgeleid naar een webpagina van U Centraal, omdat U Gids, het forum en de chat worden beheerd door medewerkers van welzijnsorganisatie U Centraal.

Tijdens de chat kunt u chatten met een medewerker van het stadsteam Informatie en Advies. Het chatspreekuur is op de volgende uren geopend.
Naar chat

Bellen, mailen of langskomen kan ook bij U Centraal. Hier vindt u adressen en telefoonnummers.
Naar contact