Woonoverlast
Soms is de overlast zo erg dat u er niet meer uit komt met elkaar. Meldt u dan de overlast tijdig bij uw verhuurder. Wanneer u een koophuis heeft, kunt u de wijkagent of het wijkbureau inschakelen.
Mocht de hulp van bovenstaande partijen niet helpen dan kan kunnen zij het Woonoverlastnetwerk inschakelen. Doel is een oplossing te vinden voor beide partijen. Vanuit het Woonoverlastnetwerk wordt meer met drang- en dwangmiddelen gewerkt, zoals een juridische procedure, er is geen sprake meer van een vrijblijvend kader. Het is altijd van belang dat de bewoners meewerken bij het oplossen van een zaak.
Mocht u willen dat het Woonoverlastnetwerk ingeschakeld wordt, neem dan contact op met uw verhuurder of in het geval van een koopwoning met de wijkagent / wijkbureau.
U wilt iets bekijken dat wordt aangeboden in een andere wijk.
Wilt u verder gaan, zet dan het wijkfilter uit.
Wilt u persoonlijk advies?
Het kan zijn dat u er alleen niet uit komt. Via de chat, per e-mail of telefoon kunt u persoonlijk advies krijgen. Hieronder ziet u de mogelijkheden. U wordt doorgeleid naar een webpagina van U Centraal, omdat U Gids, het forum en de chat worden beheerd door medewerkers van welzijnsorganisatie U Centraal.
Tijdens de chat kunt u chatten met een medewerker van het stadsteam Informatie en Advies. Het chatspreekuur is op de volgende uren geopend.
Naar chat
Bellen, mailen of langskomen kan ook bij U Centraal. Hier vindt u adressen en telefoonnummers.
Naar contact