Als u dringend medische hulp nodig heeft op tijden dat de praktijk van uw eigen huisarts gesloten is, kunt u terecht bij de Huisartsenpost Utrecht.
Bezoek aan een huisartsenpost kan alleen na telefonische afspraak. Als u het nummer belt, hoort u vanzelf hoe de verdere gang van zaken is. Houd de volgende gegevens bij de hand: uw zorgpas, de naam van uw huisarts en uw medicijngebruik. Zo kunt u sneller geholpen worden.
chat
Het kan zijn dat u er alleen niet uit komt. Via de chat, per e-mail of telefoon kunt u persoonlijk advies krijgen. Hieronder ziet u de mogelijkheden. U wordt doorgeleid naar een webpagina van U Centraal, omdat U Gids, het forum en de chat worden beheerd door medewerkers van welzijnsorganisatie U Centraal.
Tijdens de chat kunt u chatten met een medewerker van het stadsteam Informatie en Advies. Het chatspreekuur is op de volgende uren geopend.
Naar chat
Bellen, mailen of langskomen kan ook bij U Centraal. Hier vindt u adressen en telefoonnummers.
Naar contact