Informatie voor professionals
Biedt u als professional ondersteuning aan mantelzorgers met een migrantenachtergrond?
Misschien hebt u dan behoefte aan informatie of advies. U kunt hiervoor contact opnemen met het Steunpunt Mantelzorg Utrecht. Op de website van MantelzorgNL vindt u een dossier over ondersteuning van mantelzorgers met een migrantenachtergrond.
Op deze websites vindt u ook informatie over dit onderwerp:
-
Steunpunt Mantelzorg Utrecht
Steunpunt Mantelzorg is er voor mantelzorgers, vrijwilligers, individuele beroepskrachten, organisaties en andere geïnteresseerden die meer willen weten over zorgen voor iemand in de naaste omgeving. Het steunpunt behartigt ook de belangen van mantelzorgers in de gemeente Utrecht.
- Adres
- Drift 11
- 3512 BR Utrecht
- Telefoon
- 030 2361740
- info@mantelzorgutrecht.nl
- Bereikbaar op
- Werkdagen 09.00-17.00 uur
- Website
- https://www.mantelzorgutrecht.nl/
-
AMWAHT Groepen
AMWAHT staat voor 'Alle Mantelzorgers Werken Aan Hun Toekomst'. AMWAHT bestaat uit vrouwen en mannen die voor iemand zorgen, maar ook aan hun eigen toekomst denken. Via AMWAHT-groepen worden andere mantelzorgers uitgenodigd om mee te doen. Mantelzorgers kunnen veel voor elkaar betekenen want zij maken hetzelfde mee.
- Adres
- Drift 11
- 3512 BR Utrecht
- Telefoon
- 030 2361740
- info@mantelzorgutrecht.nl
- Bereikbaar op
- Werkdagen 09.00-17.00 uur
- Website
- https://www.mantelzorgutrecht.nl/
-
Mantelzorgmakelaar Utrecht
Utrechtse mantelzorgers die vragen hebben over ingewikkelde wet- en regelgeving kunnen via het Steunpunt Mantelzorg Utrecht gratis professionele hulp inschakelen van een mantelzorgmakelaar.
- Adres
- Kromme Nieuwegracht 50 Telefoon
- 3512 HK Utrecht
- Telefoon
- 030 2361740
- mantelzorg@u-centraal.nl
- Bereikbaar op
- Bereikbaar op werkdagen 09.00-17.00 uur
- Website
- https://www.mantelzorgutrecht.nl/
U wilt iets bekijken dat wordt aangeboden in een andere wijk.
Wilt u verder gaan, zet dan het wijkfilter uit.
Wilt u persoonlijk advies?
Het kan zijn dat u er alleen niet uit komt. Via de chat, per e-mail of telefoon kunt u persoonlijk advies krijgen. Hieronder ziet u de mogelijkheden. U wordt doorgeleid naar een webpagina van U Centraal, omdat U Gids, het forum en de chat worden beheerd door medewerkers van welzijnsorganisatie U Centraal.
Tijdens de chat kunt u chatten met een medewerker van het stadsteam Informatie en Advies. Het chatspreekuur is op de volgende uren geopend.
Naar chat
Bellen, mailen of langskomen kan ook bij U Centraal. Hier vindt u adressen en telefoonnummers.
Naar contact