Luisterlijn Utrecht

De Luisterlijn Utrecht (voorheen Telefonische Hulpdienst Utrecht) is 24 uur per dag bereikbaar voor een persoonlijk gesprek per telefoon. Tijdens openingstijden is de Chathulpdienst bereikbaar per chat. De contacten zijn vertrouwelijk en anoniem. U betaalt alleen uw reguliere telefoontarief.


U kunt hen bellen of chatten als u:

  • problemen, vragen, moeilijkheden, zorgen of verdriet heeft;
  • misschien (nog) niet goed terecht kan in de eigen omgeving;
  • het allemaal even te veel wordt en u op zoek bent naar steun en/of hulp;
  • al dan niet in (psychosociale) crisis verkeert en hulp zoekt;
  • behoefte heeft aan een luisterend oor.

U kunt bellen vanuit uw eigen vertrouwde omgeving op een tijdstip dat het u uitkomt.

Onderwerpen als eenzaamheid en verlies kunnen aan de orde komen, maar ook vragen over gezondheid en ziekte, relatieproblemen, burenruzie of gewoon zomaar.


Telefoon
030 - 294 33 44 of 0900 0767 
E-mail
utrecht@deluisterlijn.nl 
Bereikbaar op
telefonisch 7 dagen per week, 24 uur per dag, chat maandag tot en met vrijdag van 15.00 tot 23.00 uur. 
Website
www.deluisterlijn.nl 
Locatie op de kaart

Luisterlijn Utrecht

Bekijk de pagina op UGids
  • telefoon   030 - 294 33 44 of 0900 0767
  • e-mail   utrecht@deluisterlijn.nl
  • website   www.deluisterlijn.nl
  • adres   ,
X
 

U wilt iets bekijken dat wordt aangeboden in een andere wijk.

Wilt u verder gaan, zet dan het wijkfilter uit.

Chat met u-Gids

Wil je toch eerder contact opnemen? Je kan dan een van de volgende kanalen gebruiken